بالی وڈ کی معروف اداکارہ دپیکا پڈوکون نے اپنی تمام پوسٹ سوشل میڈیا سے ہٹا دیں

سوشل میڈیا پر تمام تر شوبز شخصیات کی جانب سے نئے سال کی آمد پر اپنے چاہنے والوں کو مبارکباد دینے کے ساتھ ساتھ تصاویر بھی شیئر کی جا رہی ہیں۔
بالی وڈ کی معروف اداکارہ دپیکا پڈوکون بھی نئے سال کی آمد کا جشن منانے کے لیے اپنے شوہر رنویر سنگھ اور دوستوں کے ہمراہ جے پور میں ہیں۔ لیکن دپیکا نے اچانک نئے سال کے آتے ہی اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ اور ٹوئٹر سے تمام تر پوسٹس اور تصویریں ڈیلیٹ کر دیں جس نے مداحوں کو تشویش میں مبتلا کر دیا ہے۔
دپیکا کے انسٹاگرام پر 5 کروڑ سے زائد فالوورز ہیں اور ان کی انسٹاگرام پر بے شمار پوسٹس موجود تھیں لیکن اب ان کی انسٹاگرام پروفائل پر ایک پوسٹ بھی نہیں ہے۔ دوسری جانب دپیکا کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے بھی تمام تر پوسٹس ڈیلیٹ کی جا چکی ہیں۔

صارفین کی جانب سے اس بات پر تشویش کا اظہار کیا جا رہا ہے اور کہا جا رہا ہے کہ ایسا کیا ہوا جو دپیکا نے اپنے ساری پوسٹس ہی ہٹا دیں۔ اس کی وجہ تو فی الحال سامنے نہیں آئی .لیکن اداکارہ کے مداحوں کی جانب سے اس حوالے سے ملے جلے ردعمل سامنے آ رہے ہیں. کہ وہ خیریت سے ہوں‌جو انہوں‌نے ایسا کیا .اور سب اس حوالے سے بے چین بھی ہیں‌کہ اس سب کے پیچھے آخر کیا وجہ ہے ؟

اپنا تبصرہ بھیجیں